Hejdå plugg.Hej ledig kväll

Tjenixen. Klar med 2/3 uppgifter och den tredje har jag faktiskt börjat på och skrivit en tredjedel på! Känns som om jag är på god väg och fixade plugget rätt snabbt, betygen visar sig antar jag. Jag sitter och kollar runt lite på internet samt kollar på kanal fem och längtar tills ensam mamma söker börjar. Känns som om jag sprungit ett halvt maraton - jag är döds slut. Plugget tog slut på krafterna.. ätit två bullar och ska nu krypa ner i sängen, släcka lampan och sega framför tvn tills det efterlängtade programmet börjar. Efter det ska jag sova! Börjar 08.30 och slutar 16.30 imorgon. Hatar tisdagar. Godnatt i förväg people!

kommentarer
posted by: snowy

svar:
Haha, ja alltså grejen är ju den att min pojkvän Ashley bor där eftersom att han är Sydafrikan. Vi träffades på hans resa till Sverige och jag har redan varit i Sydafrika tre gånger, så detta blir fjärde gången i år som jag åker dit! Och ja det kanske blir att se några exotiska djur men mest kommer jag vara hemma hos honom, hans familj och släktingar och bara leva livet som en vanlig vardag där nere. Det är inte direkt en semester det är mer som att komma hem för min del :)

2012-10-08 @ 23:32:11
hemsida: http://snowys.blogg.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback