Äntligen fredag

Halli hallå! Äntligen fredag säger jag bara. Kämpat mig igenom den här veckan med stressiga moment och endel plugg, dock är det ingenting jämfört med de kommande veckorna. Det är nu innan lovet allt drar ihop sig, som alltid! Skoldagen gick snabbt, muntligt prov i spanska och tre lektioner på det. Nu har jag precis sagt hejdå till calle nere vid dörren, han ska iväg för att träffa fotbollslaget för en kväll med bowling. Själv stannar jag här hemma och den ska bestå av engelskaplugg. Imorgon är det kurs, IGEN. Fjärde helgen i rad jag ägnar åt kurser och börjar bli lite smått trött på att jag inte kan planera in annat att göra. Men jag ska väl vara glad då det är ungefär sex till sju timmar mindre den här helgen plus att det är den sista på länge! Nu blir det plugg i väntan på mat, det vankas fläskfilé och potatis. Mums!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback