17 ÅR I STADEN

Blev uppvaktad på sängen med sång och presenter för inte alls så länge sedan. Fick precis allt jag önskade mig vilket va super!
 
500:-, nagellack, rosa överkastet, tygkasse, hårt skal till solbrillorna, springkläder - shorts och tröja, hörlurar, toalettrullshållare (haha inte haft någon sån på mitt badrum här uppe..), en söt klänning och en hylla jag ska ha som nattduksbord! Av calle fick jag den otroligt snygga klockan, conversen (ÅH) och den fina boken!
 
Tror inte att jag har glömt något.. nu ska vi alldeles strax gå upp för att äta en frukost, sen blir det bara att ta det lugnt, kanske småstäda lite tills gästerna kommer vid två :) Ändrade planer! Vi drar ut på en födelsedagslöparrunda istället och kör på en bättre frukost efter det!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback