Pannkakor med syyylt på

Gjort klar lite skolarbete as planned och nu har jag i princip ingenting att göra längre. Taggar mig själv genom musik på högsta volym med mina 4 kickass högtalare och kör igenom lite fristående (till jobbet) så det sitter säkert! Detta med cambilder är lagom roligt alltså.. Drar på mina nya skor jag och min bror hjälptes åt att betala när vi var i barkaby i december när han var och besökte Sverige tror även att kepsen åker med. Ingen som gör middagen till mig idag då resten av familjen är och är trogna hejjare i globen på hockeymatch, Sverige - Finland så det blir jag som får ta tag i det och koppla på mina lagamatskills och det blir antagligen pannkakor - surprise? Nä tror inte det. Hejsvejs!

kommentarer
posted by: storebror

kepsen e fortfarande för stor..

2012-02-15 @ 00:43:52

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback