Happy moment


Ska när som helst dra mig till sängen för att ligga och vänta på att jag ska däcka, as usual. Har spenderat kvällen med att surfa runt på en massa bloggar i brist på saker att göra och har knappt orkat kolla på big brother vilket är en otroligt stor wow faktor när det gäller mig som vanligtvis inte brukar vilja missa en minut. Men men, sånt händer ibland I guess! Har även hunnit pysslat lite med calles "påskägg", i plural, och de är nu redo för att gömmas. Planerna inför imorgon är inte många på fördmiddagen, bara ta dagen som den kommer för att sedan vid fyra ta emot en massa middagsgäster, påskmiddag at the birnbaums house är det som gäller. Nu tackar jag för mig och ska krypa under täcket och sova. Godnatt!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback