PLUGGNING på G


Hade sju lager med kläder på mig, och det var ett mycket bra beslut, tårna blev sönderfrusna tyvärr men men, sånt man får stå ut med. Bälinge förlorade tyvärr, 5-3 men bra kämpat ändå. Blev upphämtad strax före två och drog ut på landet till min moster för att fira henne och har ungefär precis kommit hem därifrån. Bytte om till myskläder och sitter för tillfället och ska försöka få lite plugg gjort, spanska uppsats på bara 100 ord tack gode gud och sedan en sam uppsats som ska vara max på 3 sidor.. lite värre de. Den ska in på fredag men lika bra att börja nu om jag skulle få förhinder någon gång i veckan. Ska även försöka planera lite inför morgondagen!

kommentarer
posted by: lisa

hej lisakleber.blogg.se här! Tack för din kommentar. Jag vet faktiskt inte vilken smak av B&J som är min favorit smak. Vilken är din favorit? :D Kram

2012-04-21 @ 21:04:38
hemsida: http://lisakleber.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback