NOTHING TO DO

Sitter och har absolut ingenting att göra i calles stora tröja och fula byxor, men något oooootroligt sköna,min fantasi börjar strax dra igång om jag känner mig själv rätt. Calleballe sitter på bussen påväg hit och ska joina mig ett tag, tror vi ska baka - as always. Riktigt bakar-par är vi. Brukar bli så att jag bakar och calle äter. Någon som känner igen det eller? haha.. Börjar bli lite smått sugen på att dra ut och fota också, men det får vänta tills varmare väder för mina händer kommer bli frusna.
LiveLaughLove

kommentarer
posted by: Anonym

Heej :)

SV: Nja Filip är inte direkt min pojkvän men vi är typ på G och sånt. Och jag är 14 år :')

P.s Gullig bild <3

Kram

2012-04-02 @ 13:45:58
posted by: Isabell - Mode & Vardag

Tack så mycket och detsamma! :D



Kram!

2012-04-02 @ 18:44:22
hemsida: http://isabells.myshowroom.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback