MYSPLAGG NUMBER ONE

Fastnat lite för det här med myskläder, alltid har jag underskattat det och.. till vilken nytta då? Världens skönaste känsla att bara glida i myskläder efter middagen. Något jag definitvit ska fortsätta med! Hemmagjorda och grillade hamburgare blev det till middag och middags sällskap hade vi av min syster med familj återigen denna fredag, och ja, det är lite utav en tradition om man kan kalla det så. Har även en calle fri kväll och ska försöka ta tag i plugget som jag då inte hinner ta tag i helgen som jag sa förut. Facebook är nerstängt och nu blir det historia och svenskaplugg med filmen "Big Daddy" som för tillfället går på kanal tre. Världens sötaste unge med, check it out!

kommentarer
posted by: sandie

Det såg jätte mysigt ut!! :D



SV: nej, tyvärr är det inte jag som har bakat cupcaksen :)

2012-04-13 @ 23:40:02
hemsida: http://sandiesplace.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback