Ensam mamma söker

Halli Hallå! Jag och Teodor hjälptes åt att laga kvällens middag då det bara var vi hemma, det fick bli hemmagjord kebab med pitabröd. Efter det traskade både pappa och Calle innanför dörren och han blev upphämtad av sin mamma för bara någon timma sedan, Calle alltså. Jag skulle sätta mig och plugga och visst gjorde jag det, halvhjärtat.. kollade igenom lite instruktioner på edwise, klickade upp ett nytt word dokument, skrev överskriften men längre än så kom jag faktiskt inte. Är helt slut och orkar faktiskt ingenting för stunden, känner mig bara för att gå och sova typ nu och sedan vakna upp vid tolv, äta en god brunch och plugga hela dagen. Önskedrömmar.. blir att gå upp 6 för att sedan åka till skolan vid sju och sluta halv fem, suck. Blä på tisdagar, hatar tisdagar. Men leendet smyger sig på när tanken på att jag är ledig både torsdag och fredag och det gör mig lite lyckligare. Kram,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback