Den sällsynta solen är här

Solen bestämde sig att titta förbi även idag och kul är väl det! Igår satt alla vi på kursen inomhus i elva timmar och kunde inte ta del av solen som i år har varit sällsynt. Men idag så ska jag ut och fota lite hade jag tänkt om.. jag hinner det vill säga. Skrivit upp en liten to do list och den ser väl lite ut såhär:
- Städa rummet
- Tvätta
- Byta sänklädar
- Läsa min tråkiga svenska bok
- Plugga spanska
- Skriva rent lekarna jag fick på kursen
- Packa gymnastikväskan så att den är klar
- Svara på jobbmail
- Hitta ett bra foto på mig själv
- Leta fram mina referenser
 
Så det är väl min dag, men först vid tolv ska jag åka ner för att möta upp Idis på stan! Så vi får se helt enkelt om det finns tid för fotning över huvudtaget. Kommer hem vid två igen och då blir det städning och tvättning som är number one. Nu ska jag göra mig i ordning lite smått och såsa vid tvn ett tag!
 
 

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback