Cobra nail art

Suttit och inte gjort mycket nu på eftermiddagen. Emma och Benny kom efter två och hämtade deras söner som sagt som här inatt och de stannade på fika. Själv var jag ju och dansade, tillsammans med Ida vilket gick superbra. Idag har jag säkert målat om naglarna 7 gånger tror jag, rött, blått, svart, vitt, grönt, rosa och nu det här, cobra naglar! För de som inte vet vad jag pratar om så är det en bil som Calle och hans familj har som heter så, så det fick bli white stripes helt enkelt. 
 
Nu har jag precis ätit middag och känner mig inte riktigt på topp, hur trött/seg/hängig som helst och ska väl lägga mig i min nybäddaed säng och äta naturgodis till jag somnar. Låter som en förfärligt bra söndagskväll tycker jag, adios!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback