Tisdagsmys

God kväll people! Sitter här nerbäddad med naturgodiset jag köpte tidigare idag och kollar lite på x-factor. Halvtråkigt program enlit mig själv då men eftersom att det inte finns något bättre att kolla på fick det bli det här. Jag har också hunnit med att packa jobbväskan inför imorgon så jag slipper stressa med det imorgon så det är skönt! Jag hann plugga i sisådär två timmar innan min inspiration tog slut och det blev lite skrivet iallafall, lite är bättre än ingenting faktiskt så jag är rätt nöjd.
 
Imorgon är det som sagt två lektioner och sedan blir det att åka till jobbet och sitta och planera till lektionsstart halv fem. Slutar inte förens åtta och kommer väl hem strax efter det skulle jag väl tro. På torsdag har jag sovmorgon till 15.15, så det ska bli skönt . Nu blir det svenska hollywood fruar och sedan sova för min del. Känner att jag behöver lite sömn, har blivit så otroligt trött på sistonde. Vet inte riktigt om det beror på vädret eller vad det nu kan bero på men, skönt ska det bli att få sova iallafall! Godnatt i förväg♥

kommentarer
posted by: Amanda

Åh, vad gott med naturgodis! Mycket godare än vanligt lösgodis tycker jag! Har själv en skål framför mig just nu. Haha :)

Och fin blogg förresten!

2012-10-02 @ 22:42:01
hemsida: http://www.maandel.blogg.se
posted by: david

å vad gott med godis! :P
fin blogg! :)

Svar: Tack såjättemycket!Intressant blogg du har :)
sarabirnbaums.blogg.se

2012-10-03 @ 21:40:13
hemsida: http://FAIR.blogg.se
posted by: Mergimtare

Vilken fin blogg ♥ bloglovinbyte? :)

Svar: Tack! Självklart!, du följer mig så följer jag dig :)
sarabirnbaums.blogg.se

2012-10-04 @ 08:19:04
hemsida: http://meeergimtare.blogg.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback