Shine bright like a diamond

Hej på er! Finfin dag idag som jag spenderade tillsammans med min vän Emma. Vi strosade runt på stan ett tag, knäppte massvis med fina höstbilder och tog oss och besökte mitt nya jobb. Efter tre var jag hemma igen, tog mellis och satte mig och redigerade lite bilder och har äntligen lyckats fått ordning på alla bilder jag har genom att dela upp alla i olika mappar med olika kategorier. Verkligen superskönt att få det gjort!
 
Nu har jag precis ätit middag med familjen, hemmagjord pizza stod på menyn! Mumsigt värre. Nu blir det att byta om till myskläder, det vill säga pojkvännens allt förstora kläder och mysa så gott det går utan honom vid min sida. Jag hör av mig senare helt enkelt! Adios!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback