Måndag

Halloj! Hoppade av en hållplats tidigare ifrån skolbuss nummer 1 (måste byta buss två gånger) traskade till affären för att köpa frukt, hittade jättegoda och fina frukter men när jag kommer fram till kassan har deras datasystem kraschat så jag kunde inte betala med kort, så jag traskade till en annan affär och tog sedan bussen hem. Här sitter jag nu och har för en stund sedan ätit mellis, ska snart sätta igång med plugget.
 
Kortläsaren på datorn för SD kort har det hänt något med så jag kan inte lägga upp bilder jag tar med kameran. Men visst, det finns ju sladd! Den har jag dock tappat bort. Så vi får se hur det löser sig, har knäppt endel bilder både idag och igår men datorn vill inte samarbeta så vi får se hur det går helt enkelt. Nu; plugg!
 
(bild ifrån förra uppvisningen med min föredetta elitdansgrupp)

kommentarer
posted by: vicki andréa olofsson

härlig blogg!
det skulle vara väldigt snällt om du skulle vilja kika in på min blogg där jag läger upp mina foton och även skriver om hur det är att vara en tonåring utan pappa

2012-10-22 @ 19:11:13
hemsida: http://vickiao.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback