Kvälls update

 
God kväll! Blev upphämtad ifrån jobbet strax efter nio och hemma några minuter efter det. Blev att hjälpa pappsen med sin nya telefon och äta en sen middag. Suttit och fixat lite med jobbet och hunnit kolla igenom lite pluggsaker, fått lite struktur på det hela med andra ord! Jag ska nu ta och lägga mig i sängen och läsa igenom twitter flödet jag inte uppdaterat sedan åtta imorse, för de som missat vad jag heter där så är det; sarabirnbaums. Imorgon går jag långdag så det blir att sova tidigt. Godnatt i förväg!

kommentarer
posted by: Mergimtare♔

Vilken fin blogg ♥ bloglovinbyte? :)

Svar: Tack så mycket! Självklart, jag följer dig nu!
Kram!
sarabirnbaums.blogg.se

2012-10-25 @ 09:49:02
hemsida: http://meeergimtare.blogg.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback