YOU OWN MY HEART

Dagen har bestått av att bli besviken på att lönen inte blivit insatt, lekt med leksaker, spelat lite wii, irriterat calle och teodor när dom spelat wii (mycket roligare än att spela själv), lekt med barn och ätit god grillad kyckling. Ja det där var väl dagen, i stort sätt iallafall.
För tillfället sitter jag och min kärlek i sängen och kollar big brother, stackars kille. Jag har packat det mesta som går och kan nog inte förbereda mig mer än jag gjort. Naglarna ska målas och sedan blir det sussning för min del då det blir en tidig morgon imorgon. Dansa 12h i sträck blir kul de! Ska försöka få lite tidsinställda inlägg gjorda innan jag stänger ner också så det är någon slags uppdatering iallafall. Godnatt!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback