VEM VINNER FINALEN?


Jora, alla har vi våra favoriter. Vissa har åkt ut, vissa har skaffats sig nya favoriter och vissa har sina favvisar kvar i huset, ungefär som mig. Favoriten sedan dag 1 har varit Annica, söt liten hundvalp med stora söta hundvalpsögon som förtjänar Marcelo när han är sitt snälla och bästa jag. Men om inte Annica kammar hem vinsten, som hon antagligen inte kommer göra eftersom jag tycks vara den ända som säger att hon är bra, så skulle jag vilja se Hanna vinna, hon behöver pengarna som mest och skulle utnyttja och bevara dom på bästa sätt.

Ett inlägg för de som gillar big brother och vet lite om årets program, helt jävla ointressant inlägg för de som inte bryr sig ett skit om big brother.

Jag har fortfarande inte kunnat somnat, suck.. eller bara prövat i 30 minuter men bara efter 15 kändes det helt hopplöst så jag använder tiden till att blogga istället! Vilket dock är lite fel tidpunkt att göra det på kanske men ni som sover nu när klockan är 00:29 ser ju inläggen imorgon så det går ingen brist på er. Får se om jag lyckas somna nu eller om jag kikar in igen om 30 minuter och kör ett eller två inlägg till. Adios och godnatt!

kommentarer
posted by: Julia

Amandus! <3 :D

2012-05-30 @ 22:18:28
hemsida: http://juliafrank.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback