TJUGOÅTTONDE MAJ


Godmorgon! Jag somnade ensam men vaknade upp med en trött calle brevid mig. Jag ska nu försöka dra mig upp ur sängen för att fixa mig och äta frukost innan det bär iväg till skolan en timma tidigare än vanligt, måste fixa några saker på stan innan nämligen och det borde räcka med en timma. Idag ser min dag ut inte mindre än såhär; spanska muntliga nationella/sam(?)/engelska - fast inte för mig. Många lektioner som är uppdelade nu när det är mycket muntligt pågång och jag kan ju inte klaga direkt. Så det blir troligtvis ingen engelska för mig och därmed slutar jag redan klockan halv två. Ska jag klaga? Åhnä! Mammsen åkte iväg för ett tag sedan och ska hämta brorsan och hans tjej på flygplatsen. Tiden tickar iväg, adios!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback