THAT'S ENUOUGH

Lyckades med att skriva till sisådär 600-700 ord på uppsatsen och jag känner mig förjäkla nöjd för tillfället. Sitter dock och väntar på en bedömning om ett tidigare arbete som om jag fick C på skulle underlätta så otroligt mycket för tillfället. Inte lust att sätta mig ner och skriva en sida till om mänskliga rättigheterna om ämnet jag skriver om, det får vara nog med det jag har, känns som ganska tillräckligt.
Men jag ska få lite till gjort ikväll så att jag inte slösat flera timmar på att bara inte gör någonting. Planerna för kvällen är att måla naglarna som jag egentligen skulle ha gjort förut men kunde inte bestämma mig mellan två färger så jag la det åt sidan för ett bättre tillfälle, som är snart. Går då antagligen ner för att plocka upp mina vänner Ben & Jerry - cookie dough. Fick ett sms nyss av pojken som vann med 5-1 mot saif så jag får väl tillägna glassen till vinsten. Imorgon blir det mycket ståhej, hör av mig mer om det senare.. vilket antagligen blir imorgon.

kommentarer
posted by: REBECCA NILSSON

Nu har jag dragit igång med veckans blogg!

allt du behöver göra är att skriva jag är med! lätt som en plätt ;)



Kram och Lycka till

2012-05-12 @ 10:58:33
hemsida: http://rebeccasweet.blogg.se/
posted by: REBECCA NILSSON

Nu har jag dragit igång med veckans blogg!

allt du behöver göra är att skriva jag är med! lätt som en plätt ;)



Kram och Lycka till

2012-05-12 @ 10:58:33
hemsida: http://rebeccasweet.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback