SOVA VARE JA?


Gå och lägga sig vare ja? Joda, det trodde jag allt, men min kropp och hjärna ville inte arbeta tillsammans vilket nu har bidragit till att jag är för trött för att sova, logiskt? Inte någonstans. Suttit och kollat alla bloggar i hela uppsala, om inte i hela sverige snart , börjar få lite småbrist på bloggnamn så min underhållning är utdöd. Kom på att jag glömde berätta att jag tog mig i kragen och inte bara drog igång naturkunskapsarbetet och klargjorde det ungefär utan anmälde mig till körintroduktion och syntest för att få övningsköra! Jag kommer inte, likt de flesta, att köra med ens föräldrar utan det blir syrrans sambo som drog det kortaste strået i stacken, eller snarare, får äran att köra med en sådan naturbegåvning som mig.. ho..st..

Jag ska försöka kolla lite mer på naturkunskaps arbetet innan jag lägger mig för tredje gången gillt och försöker sova. Denna gång hoppas jag att jag lyckas för det finns absolut ingenting att göra uppe. Nada. Godnatt!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback