SNEAK PEAKS

Ingen bloggning igår för att jag helt enkelt inte hann, plus att det inte blev några bilder heller för att jag av någon konstig anledning lämnade kvar kameran hemma hos calle när vi skulle åka till lokalen.. bra jobbat! Men iallafall, det var en jättetrevlig kväll och jag och calle var hemma vid huset igen vid halv två då resten av la familia kom hem någon gång vid fyra tiden. Det var mycket trevligt och otroligt god mat!
Idag vaknade vi vid halv tio och åt frukost, duschade och fixade i ordning oss för att åka iväg för att hjälpa till att städa lite. Vi blev senare skjutsade av calles moster hit till mig och calle har för en stund lämnat mig, han drog ner på stan för att checka Manchester match och jag kände att jag inte ville vara delaktig i det. Jag drar om någon timma eller så iväg och tränar med DC Rebellz. Därav bilderna förresten, lite sneakpeaks på lite utav scenkläderna.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback