PLUGGNING


Snor en bild ifrån förr, vilket börjar bli rätt standard på denna blogg då jag är allt för lat att dra upp systemkameran. Dock tror jag att problemet egentligen är att jag inte vet vad jag ska ta kort på..

Skolan gick snabbt och det var faktiskt en helt okej dag för att vara skolan. I stora drag såg den ut som så började med hishis/svenska/spanska 3/alet/möta upp calle/stan/cupido/shoppa/hem/äta och här sitter jag nu. Fick med oss cupidosallad hem då detta med att "handla" hungrig inte riktigt är våran grej då det ofta kommer med saker hem som egentligen inte ska med, med flit liksom. Men anyway, har ju letat lite av en tok denna helg efter en klänning till på lördag men har inte gått nå vidare, men fick med mig en topp jag tänkte matcha med en kjol istället vilket går lika bra det med. Bild på toppen kommer upp senare, nu ska jag börja skriva på historia/sam uppsatsen som ska in på onsdag!

kommentarer
posted by: Nicole Dahl ♥

fin blogg!

allt bra? :)

2012-05-09 @ 15:11:14
hemsida: http://nicoledahl.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback