PLUGGELIPLUGG PLUGG


Lång lång dag och ingen bloggning, fy. Började som sagt 10.00 idag och gick inte många lektioner och fick sluta efter gymmet som alltid på tisdagar redan vid halv två. Drog ner på stan för att fixa en grej och fick sedan busshäng då calle satt på bussen hem. Väl hemma var det bara att börja fixa och dona med bord och placeringar med mera då släkten var på väg. Vi åt, fikade, snackade och ja, typ sånt man brukar göra på släktkalas, det gamla vanliga liksom. Gästerna stack vid nio tiden och min syster och hennes familj dröjde kvar ett tag och jag hjälpte till med att plocka undan och sånt.

Hade sedan innan bestämt skype-dejt med ida för att klura lite på naturkunskapsuppgiften och vi har hunnit så mycket som att ha gjort hela powerpointen! Riktigt bra gjort enligt mig själv. Trött som jag vet inte vad, kommer antagligen decka strax efter big brother och lika bra är väl det. Imorgon är det celsiusklasskampen och jag är väl inte så delaktig utan .. vi får se vad jag drar mig till helt enkelt. Men vi ska tävla klass emot klass i olika grenar och.. antar att det inte är något vettigt pris utan att skolan kör på det gamla hederliga priset - äran. Drar mig mot sängen nu efter ett långt inlägg, inga bilder ifrån idag utan blev en såndär gammal pluggbild. Godnatt och adios!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback