NU FÅR DET VARA NOG

Sitter i sängen och har arbetat av ett tusen ord på sam/his uppsatsen och det är väl ungefär dubbelt så mycket kvar men för tillfället känner jag inte det som något dåligt alls utan snarare en lättnad. Dagen i sig har faktiskt varit otroligt bra förutom att ryggen har värkt som en.. jag vet inte vad. Fått reda på vart jag ligger i naturkunskap för tillfället och även haft lite snack med historieläraren och samläraren och fått reda på hur jag ligger till och det känns mer än skönt. Sommarlovet börjar närma sig och jag har inget ämne att direkt oroa mig över känner jag, eller matten i och för sig men det är en annan femma!
Calle följde med mig hem efter skolan och vi satte oss i soffan med middagen som bestod av toast för min del och satte på gamla filmer på mig själv, hua va kul det va att se! Han blev upphämtad någon timme senare och har sedan dess bosatt mig på mitt rum för pluggning vilket jag nu tycker jag är värd att sluta med. Nu blir det 30 minuters väntan på bb!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback