NATTI NATTI


Drog en pannkaks date idag med calle för att fira matteprovet som sagt, och att matten i princip är över då vi har jobbat ut hela boken och har gjort mattenationella - som hela terminen har gått ut på att öva till. Så det känns skönt. Med två pannkakor i magen, hamburgare och några kakor drar jag mig till sängs och ska försöka sova gott och drömma sött. Inte för att jag har en sån där jobbig dag fullproppad med lektioner som onsdagarna brukar innebära utan mer för att jag vill tillfriskna ordentligt, cooper test imorgon nämligen och det skulle vara bra om jag var med, fast jag är snuvig. Men vi får se, förra gången jag tränade när jag var snuvig blev det två veckor till jag var snuvig plus att jag fick så otroligt ont i halsen ett par dagar, blä. Tackar för mig denna kväll och säger godnatt!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback