MY HEART IS YOUR HEART


Fin bild med calles otroliga skomakartumme!

Dålig uppdatering idag vilket beror på att jag i skolan inte behövt ta upp datorn, inte ens en gång har jag rört den. Jobbigt att jag släpade på 1,5 kg mer i väskan vilket nu var otroligt onödigt.. suck. Men skolan idag rullade på bra och fick håltimme på sista lektionen och slutade därmed 14.00. Drog ner på stan i sommarvärmen med Nor och kollade på lite saker då Calle sedan joinade oss och Nor drog, och calle med och jag blev ensam. Kul. Gick runt på stan ett tag själv och lyckades hitta den efterlängtade långklänningen jag letat efter, mot calles vilja köpte jag den ändå! Svart, enkel, utan axelband och att materialet är förjävla skönt gör saken bättre. Drog sen iväg och dansade. Kom hem för en timma sedan och har inte hunnit mer än att krypa ner i myskläder, ätit middag och kollat på blogar och satt på tvn. Det blir planern än så länge, tjingaling!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback