MORSDAG VARE VA?






Ungefär såhär har min dag sett ut idag, solat, badat och varit iväg på fotbollsmatch i Håbo, förlust tyvärr men bättre lycka nästa gång som man brukar säga. Kom hem vid 21.00 någon gång och har sedan dess städat det sista inför morgondagen, skurning och dammsugning och lite sådant har gjorts här på övervåningen. Imorgon kommer nämligen min äldsta bror hem med hans flickvän ifrån Tyskland och har inte sett honom på jag vet inte hur många månader som helst. Ska nu dra mig mot sängen och spela mobilspel tills jag deckar, otroligt bra plan enligt mig själv. Vill egentligen inte vakna upp imorgon och mötas av moln istället för solsken, en stor fet suck på det.

Förresten, otroligt kul att så många har tittat in idag även om det var strålande väder ute!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback