MISS THE HEAT


Vart tog värmen vägen undrar jag? Sommaren som precis hade anlänt så försvinner den igen.. Aja, har lyckats radera en bildmapp som verkligen inte var menat till att radera så jag är lite smått depp över det, en stor fet suck på det.

Har missat nu 17 minuter av big brother vilket är rekord på hur mycket jag missat, ska nu dra mig uppåt för att krypa i till sängs, kolla klart på de lilla utav big brother som är kvar och sedan däckar jag väl tillslut, brukar bli så. Imorgon ser schemat ut såhär; hål-sovmorgon/svenska/spanska-film/atlet/slut. Imorgon väntas det födelsedags firande för en familjemedlem så släkten kommer över på middag skulle jag tro. Godnatt!

kommentarer
posted by: Josefine

Jobbigt det där med bildmappen!



Sv: Haha som tur är så är det bara att färgen har lossnat från listen :)



Hoppas att du får en god nattsömn i alla fall.

Kram! :)

2012-05-28 @ 22:58:49
hemsida: http://jossyyss.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback