LÖPARRUNDA AVKLARAD


Precis kommit in efter några kilometers löpning och har även hunnit med lite styrka vilket det fick bli mindre av idag eftersom att jag antar att det kommer stå på morgondagens schema på atleten i skolan. Resten av familijen har dragit iväg på vishan ut till min syster och hennes familj för att hälsa på en snabbis nu på kvällskvisten. Själv ska jag hoppa in i duschen och sedan ta och göra klar middagsmat i god tid till att de kommer hem. Sen blir det plugg för min del som jag då, enligt de förra inlägget skulle ta mig i kragen och göra som då aldrig blev av, fy på slarv.. naturkunskap är prio ett och efter det har jag lovat mig själv och calle att minst 15minuters matte fram tills torsdag ska göras. Hejja mig själv!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback