LETS GO WITH THE FLOW

Vaknade för en dryga timme sedan och har bara hunnit med att i lugn och ro ätit frukost. Igår blev det en kort dag så jag slutade redan vid elvatiden då alla ettor på skolan hade engelska nationella, jag drog hem för att äta och begav mig sedan in till stan igen för ett läkarbesök. Jag och mammsen plockade upp teodor och åkte hem då jag åkte iväg återigen till stan, den här gången för att repa en allra sista gång innan uppvisningen på lördag, oootroligt taggad, ska bli jättekul.
Idag har jag inga som helst planer, utan tar dagen lite som den kommer. Saknar filuren på bilden något otroligt.

kommentarer
posted by: Becka [fotoblogg]

sv: Så lite så :)

Hm, gillar alla men nog den med den lila blomman :D

Vad tycker du om mina bilder? :D

2012-05-17 @ 12:04:16
hemsida: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback