LANDET INGENSTANS

Tänkte börja med att jag skulle dra mig mot varmare breddgrader men det dröjer några månader tills dess. Istället beger jag mig till landet ingenstans och mot min pojke,  det vankas 50+50=100års fest ikväll och det är inte lite människor som kommer inte. Men det ska bli kul!
Jag vaknade för ungefär en timma sedan och har hunnit och samla ihop allt jag behöver ha med mig och allt är nu packat och klart. Lillebrorsan sitter och gör läxan såhär på lördagsmorgonen stackarn.. eller inte, och sen blir jag utskjutsad så jag slipper bussen i en timma . Tar med mig systemkamerna så vänta er update . Ska även passa på och säga grattis på bröllopsdagen mamma och pappa!

kommentarer
posted by: eline

härlig blogg!:)

2012-05-13 @ 14:41:35
hemsida: http://elinenorin.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback