JAG LEVER


Joda, visst lever jag! Igår kväll fick vi middagsgäster, syrran med la familia som kom hit på den, som nu har blivit lite av en tradition, fredagsmiddagen, calle joinade också. När vi kom hem efter skolan igår storstädade vi heela min övervåning, väggar golv och tak så nu är det skinande rent och du skulle kunna slicka på toalettgolvet om så önskas.

Idag har vi inte hunnit med mer än att äta en lång frukost/lunch = brunch, spelat wii, kollat på tv, kollat på resten av filmen som vi inte kollade klart på igår, ätit mellis, slita byxor och jag sitter för tillfället och rensar ut vinterkläderna och ersätter dom med sommarkläderna. Superskönt med lite extra färger och lite mer plats i byråerna. Calle drog precis ner till bussen och ska ner på stan för att kolla på bio med en kompis, tror det var hungergames , som han har längtat efter att få se den filmen haha.. aja. Imorgon blir en ensam dag och ska försöka smida lite planer, om jag orkar, calle åker nämligen till åland med laget för att spela match!

kommentarer
posted by: Cicci

Fin blogg!



Följa varann via bloglovin? :)

2012-05-06 @ 19:48:46
hemsida: http://erixxons.blogg.se/
posted by: Telle

Jomen jaha nu fattar jag hur alla gör sina brallor så snygga! Skitsmart ju C:

2012-05-07 @ 21:16:14
hemsida: http://telles.se

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback