JAG ÄR SLUT DEL 2

Hållt på att redigera lite bilder ett tag bara för att få tiden att rinna iväg. Grabben min drog med mig ner på stan när jag åkte iväg vid elva imorse för att träna och dro sig hemmåt och jag skulle väl tippa på att han sitter och gluttar på champions league och äter dumle, slå mig om jag har fel calle! Haha skämt åt sido.. Jag sitter faktiskt också, så otrolgt fotbollsintresserad som jag är (host) och kollar på matchen i brist på saker att göra. Jag är tröttare än någonsin och den börjar säga ifrån. Men jag ska försöka att vara uppe så länge som möjligt, vilket blir typ tolv, för att kunna sova ut längre imorgon. Planerna för morgondagen är inte många, får se vad det blir utav den!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback