GLORY GLORY


Dagen idag har inte bestått mer än att jag har varit nere på stan en snabbis innan skolan, fick med mig ett par jättesöta shorts ifrån H&M, tog mig till skolan, hade två betygssnacks lektioner, tog bussen hem i spöregnet med calle och nu sitter jag ensam här hemma och försöker få lite plugg gjort såhär innan det är dags att sätta betygen. Förstår inte grejen med att fixa en massa uppgifter i slutet av varje termin, men antar att de har en anledning. Jag skrev klar min book review igår på en timma eller två och kom på mig själv imorse att det var inte förens imorgon den behövde vara inne, men bra att den är klar iallafall! Skön känsla är att skicka in uppsatser och liknande innan deadline datumet, love it. Men som sagt, åter till pluggeriet. Adios!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback