.GE. MIG. KLÄDERNA.


Jag bara älskar dessa nya vårfina toppar som bara öser in i butikerna och jag vill ha alla pengar i hela världen för att kunna pryda min gamla klädesgarderob. Min lön ifrån jobbet har inte kommit in än, väntar otåligt och ska, när de väl kommer in, åka iväg och köpa mig en.. två.. eller tre av dessa. Åh!

Anyway anyhow, sitter antagligen nu och klurar på matte nationella och ni får väl höra efteråt hur det gick vilket blir 12.00 (tror jag), antingen är jag superglad, gör många inlägg med massa fina bilder eller så blir det absolut ingen update alls. Det blir det ena eller det andra, inget mellanting här inte. Adios!

kommentarer
posted by: Haldis johanna

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt gratis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

2012-05-22 @ 11:47:53
hemsida: http://haldisjohannanilsson.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback