DANSUPPVISNING


Tittade klart på filmen för ett tag sedan och den förjäkla kul enligt mig själv då, lite smått besviken blev jag dock på att Lina och Max inte är med i filmen plus att den inte utspelar sig i det riktiga svensson svensson huset.. aja! Bra var den iallafall. Inte hunnit med så mycket ikväll mer än att äta middag, äta kladdkaka och glass, kolla på film, hängt tvätt och bäddat ner sjuka lilla mig i sängen. Känner mig inte alls bra och har inte gjort på hela dagen, gått med frossa och har knaprat iprenis så jag mår nog bättre snart får jag hoppas. Nu blir det att stänga igen datorn för att göra den dagliga turen till kanal elva för rutinen big brother.

Taggar lite smått till dansuppvisningen som är på UKK den 19maj med en massa gamla videor och våran otroligt grymma musik till vårt nummer. Gott love it. Godnatt!

kommentarer
posted by: REBECCA NILSSON

sv' jag sov över med en kompis och festade lite! vad gjorde du på valborg då? :)



förlåt för sent svar! Kram

2012-05-04 @ 18:11:15
hemsida: http://rebeccasweet.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback