CHOCOLATE CHIP COOKIES


Mumsigt värre! Provsmakade en... som blev till två.. två blev till tre.. och tre blev till fyra. Nybakade och hur goda som heslt, dessa ska göras igen kan jag säga. Blev inga muffins inte, tänkte istället baka såna där power bars men såg att det var äggvita i så.. där slutade det. Vi kan nämligen inte ha ägg i huset här hemma för att min lillebror är otroligt överkänslig mot ägg, via lukt och via smak så där rök den idén. Kör på att göra dom hemma hos calle någon dag då jag har lust.

Sitter för tillfället och snackar lite med storebrorsan som kommer hem ifrån tyskland nu på måndag och ska bli jäkla kul, inte sett honom sedan julafton och vi längtar ihjäl oss allehopa här hemma. Jag har försökt emailat min naturkunskapslärare i hopp om svar på en naturkunskapsuppgift men slutar nu försöka nå honom utan nå vidare framgång på den fronten. Imorgon är det mycket håltimmar då det är muntliga nationella som ska göras vilket inte görs av alla samtidigt i samtliga ämnen (matte och engelska) så det blir en sovmorgon till 11.30 imorgon, en lektion på det, lunch, idrott - om snuvan är borta och sedan slut. Otroligt skönt måste jag säga. Adios!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback