BLACK EYED GIRL


Försökte få en bra bild på hur man såg ut igår i ansiktet men ingen var villig att ställa upp, och de som var de så blev bilderna för suddiga, suck. Men fick väl en sisådär bra bild på mig själv där man ser lösögonfransarna iallafall!

Jaja, godmorgon säger jag iallafall då jag drog på mig själv en rejäl sovmorgon denna morgon och vaknade faktiskt inte förens elva. Drog på mig en mindre god frukost men det funkade det med. Planerna för idag är inte många som jag sa igår, men jag ska väl försöka på något sätt att ta mig ut till landet ingenstans och väl där ute ska jag, om jag så måste tvinga pojken min att slänga ut en filt på gräsmattan för att plugga på. Bästa sättet att plugga! Finns ignet bättre, promise.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback