BEN & JERRY'S NEW FLAVORS



Som ni kanske märkt är jag ett stort fan av ben & jerry's och äter de gärna när jag har någon i närheten, även om det inte är min så är det i min mage glassen hamnar. Tre nya smaker är släppta i butikerna och calle har fått sin favorit och själv har jag faktiskt inte smakat någon utav dom än! Lönen har som sagt inte riktigt hittat hem och jag är inte så rik för tillfället så det får vänta helt enkelt.

Fick nyss en liten flashback från sommaren 2011 då jag sommarjobbade och "ung" och dum som jag var slösade jag närmare bestämt hela tvåtusen på bara ben&jerry's. Tro det eller ej, men det är sant.

kommentarer
posted by: malin

vilken fin blogg du har! :)

2012-05-28 @ 21:59:41
hemsida: http://nollniotjugo.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback