AT THE MOMENT




Såhär ser det ut hos mig för tillfället. Allt plugg är framplockat och det blev lite tidigare än väntat, struntade att platta håret då bara halva håret tar ungefär en timma på grund av att jag har så otroligt tjockt hår. Om man någonsin sätter upp ett hårspänne som försvinner kan man hitta det två eller tre dagar efter. Men iallafall, sitter och kämpar med 3 kunskapskrav som jag ska få in i uppsatsen, det är ett stort ämne och jag har ett max antal sidor jag inte får överskrida vilket kommer bli ett problem jag får lösa med läraren. Har fastnat innan jag ens satt igång då jag försöker tyda vad ett utav kriterierna har för betydelse.. detta med de nya betygskriterierna kan ju gå och ta sig någonstans och ni 96or som tror att ni kommer behålla era VG och MVG.. haha det kan ni ju glömma!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback