ALL ABOUT TODAY










Lite bilder ifrån idag, blev inte något mer matteräknande efter det som blev. Plus att han visst fick med mig på att lira lite fotboll som jag trodde han absolut inte skulle lyckas få med mig på, men men. Vi fick sedan vid femtiden  skjuts till mig för att spendera natten här för att vi hade ingen lust med att bli väckta vid åtta tiden imorgon för att städerskornaa vill ha ut oss ur huset för att de vill städa.

Hur som helst, vi sitter just nu i sängen och kollar big brother och jag är lagom trött så det blir nog, lik som de flesta dagarna, en tidig kväll. Morgondagens planer är inte fler än att det ska bli en riklig blogg uppdatering. Om det vankas sol så blir det troligtvis solning och pluggning på filt utomhus eller på verandan.

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback