UPPSKJUTARN HÄR


Lagom dåliga cambilder.
Snart slut på den sega söndagen och är verkligen inte pepp på att nästa är om sex dagar igen, usch! Har hunnit med att planera lite historia, upplägg i uppsatsen och lite sådant och funderar på att börja redan nu men ni som känner mig vet att jag och planering matchar absolut inte. Men jag har inget bättre för mig då jag redan gjort allt man kunnat, har tvättat - två maskiner till och med, städat, bytt sängkläder, vädrat täcke,kuddar och min filt så det finns inte så mycket mer att göra än att göra det som jag försökt undvikit dagligen sedan jag fick uppgiften bara för att jag kan och att det finns dagar att skjuta upp den till. Förra helgen fixade jag lite med ramar och foton, skrev ut lite foton på mig och calle som ni ser på den understa bilden, de som står i hyllan alltså och även om det varken var en hightec skrivare eller på fotopapper så blev det faktiskt rätt bra iallafall. Hejsvejs!,

kommentarer
posted by: miccis

sv: direkt när jag såg den i gul så kändes det rätt. jättefint på sommaren och så när man är lite brunbränd. den fanns i massa färger men gult kändes bra :)

2012-03-18 @ 19:53:02
hemsida: http://michaelaholmgren.blogg.se/

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback