TIDIG KVÄLL IKVÄLL?

Tidig kväll? Svar ja. Mina ögon känns tunga som aldrig förr och det känns som om jag kommer decka precis när som helst. Lite tråkit med tanke på att jag verkligen vill se när Sipan blir utskickad på BB ikväll.. så vi får se om jag lyckas hålla mig vaken till dess. Åt en väldigt tidig middag idag vilket kanske inte är det bästa om man vill att tiden ska gå fort. Trodde klockan var minst halv tio för ett tag sedan men då var klockan endast åtta, suck. Sammen är klar och ska skrivas ut i skolan imorgon eftersom att jag är alldeles för lat för att plocka fram skrivaren at the moment, historian ska emailas in efter att detta inlägg är skrivet och naturkunskapen håller jag fortfarande på att klura på. Så vi får se hur det går på debatten imorgon! Fick även reda på idag att vi på mentorstiden imorgon kommer få besök av studenter som ska göra en undersökning med oss om ämnet sex och samlevnad haha.. Nu tackar jag för mig och säger gonatt. hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback