THIS OR THAT


Dagen har i stort sätt varit bra, vaknade lite senare denna morgon då jag faktiskt brukar ställa klockan redan vid nio på helgerna, var så trött att jag inte hörde när klockan ringde och då, då är jag trött. Calle kom några timmar senare efter att jag hade varit iväg och köpt en ros åt honom då vi faktiskt firar sju hela månader idag! Vid tre tiden drog vi in till stan då jag skulle iväg för att catcha up lite med dansen och calle bege sig hemmåt, där av "i stort sätt", inte kul att lämna honom, aldrig. Blä!

Har nu ätit middag, hemmagjorda hamburgare med pommes blev det och jag är nöjd och glad. Planerna för kvällen är att hinna plugga lite spanska och lite naturkunskap, eller varför inte börja med den andra historia uppsatsen? Herregud, det är nu alla prov kommer, innan lovet och efter börjar nationella i svenska, engelska och matte. Hare bra sålänge, Hejsvejs!,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback