THIS IS IT

Pappsen kom hem i god tid till att jag precis hade fått igång både datorn och internet samt fått i mig något att äta vilket var en otroligt bra timing. Vi började direkt med sammen och blev klar för någon timma sedan och vilken lättnad alltså.. skulle aldrig ha klarat detta utan någon hjälp alls, var rätt lost med andra ord.. men inte lika mycket nu vilket är tur. Sitter för tillfället i sägen i myskläder, snott calles adidas byxor, ni vet dom alla har, med ränder på sidorna.De är något utav de fulaste byxorna jag sett men de är något av de mest komfortabla någonsin. Ska checka rexnet om jag kan få något mer plugg gjort nu när jag redan är på hugget. Annars blir det nervarvning och gå och lägga sig i sängen, smsa med min pojke och dega framför tvn. Hejsvejs!,

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback