THE AMERICAN FLAG




Att prioritera de nödvändiga sakerna denna dag har jag kastat åt sidan sedan jag skrev inlägget om att jag skulle plugga. Har dock hunnit med att läsa igenom svenskan några gånger, så helt utan plugg har dagen än så länge då inte varit. Calle och hans papps kom förbi för ett tag sedan för att hämta upp lite grejjer. Lunch-tid nu men jag är inte ett dugg hungrig då jag faktiskt åt upp en hel skål med müsli&yoghurt och en stor macka. Proppismättis det vill säga så det blir nog en lite senare lunch för mig idag. Målade naglarna för ett tag sedan, och det tog en stund som ni kanske kan förstå. Men kul, klurigt och pillrigt var det och ska börja kika på lite andra kuligheter man kan måla på naglarna som inspiration liksom, ni får ha det bra så länge. Hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback