TAKE A SMILE

Hemkommen för ett bra tag sedan efter en mycket lyckad dansträning. Träningen gick som smort och vi fick allt gjort - as planned. Vi gjorde faktiskt en ny dans på bara femton minuter vilket jag tycker är riktigt effektivt och bra gjort av oss. Är nu redo för gigget inför tisdagen - nästan, behöver bara gå igenom den gamla dansen någon gång till så att den sitter ordentligt. Har även hört något om nå stort gig senare i april..hum.. låter spännande. Imorgon är det veckans skönaste dag då jag börjar halv tolv, har tre lektioner och sen slutar jag. Håller tummarna på att det blir lika fint väder imorgon som idag. För tillfället sitter jag och skypar med min älskling och har BB på, surprise? Nä tänkte väl inte det och ska fortsätta med det ett bra tag till. Några pojkar i klassen var Avicci i fredags men har inte hört att de varit till nå sjukhus pga incidenten som hände så de är antagligen oskadda. Ett stort grattis igen till Emma Holst och Ida Eriksson som båda blir sjutton år gamla idag! Ett år närmare friheten. Hejsvejs!


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback