TAGGA BUSAM!

Jora, satte klockan på 06.00 och tågade upp utan problem. Satte klockan på lite tidigare än behövligt så att jag inte behövde stressa - vilket hade varit otroligt onödigt just denna morgon. Humöret är på topp av ett sms jag fick skickat till mig av min pojke med lite taggning, hoppas på att barnen har vaknat upp / eller ska vakna upp på rätt sida så att även dom har ett bra humör, annars får vi hoppas att mitt humör smittar av sig på dom. Macka är klargjort lika så det mesta jag ska ha med mig, endast dubbelcheckning av CD-skivor och avprickningslistor ska göras och sen är jag redo att åka. Eftersom att själva tävlingen börjar någongång vid tio (om jag inte minnsfel) och prisutdelningen vid ett så kommer jag komma hem lite senare på eftermiddagen om min trötta hjärna nu har rätt. Så då kan ni vänta er uppdatering! Hejsvejs! Och god morgon förresten.


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback