SONESSONARNAS THING WITH THE LIP

Sitter lite smått efterbliven som jag är och tänker igenom allt mellan himmel och jord. Skoja, så djup orkar jag då inte vara då jag faktiskt har bättre saker för mig. Planerna blev ändrade idag då faktumet är att vi fick sluta hela 45 minuter tidigare ifrån träningsläran vilket var skönt. Planen sen var  att åka med Ida till stan för att hon skulle uträtta ärenden men det blev att jag drog mig hemmåt istället och här sitter jag nu och har ätit mellanmål, yoghurt med cornflakes och 4 skorpor med skinka och brie ost.. muuumma! Får inte glömma att packa i någon frukt eller liknande tills ikväll då jag kommer komma hem efter middagstid. Jag kan ännu inte slutet på en utav danserna och det känns som att jag kommer skämma ut mig något otroligt ikväll, men den smällen får jag då ta. Sätter in liten extra träning för mig själv right now och kör på så gott jag kan. Nu blir det träning! Hejsvejs!,


kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback