Saturday morning


Vi kom hem vid elva tiden igår efter att ha varit med ett skönt gäng folk i sunnersta. Vi drog hem relativt tidigt med tanke på att calle skulle upp tidigt idag. Vi vaknade md tuppen idag eftersom att klockan var satt på 07.00 eftersom calle skulle iväg och fotas med sitt nya lag plus någon typ av fys på brandstationen. Har än så länge bara hunnit äta frukost i sängen och.. ja inte mer än så. Träningstid för mig idag då en extra lektion lagts in eftersom att vi har ett gig på tisdag och jag behöver mer än öva på dansen om jag ska kunna vara med. Tror det blir vid tre/fyra tiden någon gång. Ska även då passa på att byta mina jeans som jag upptäckte var sönder igår, skit jeans på ginatricot alltså. Hann vara med nor och ida på stan igår och fick med mig ett par svarta dr. demin j jeans som precispreciis hade kommit in. Väntat på dom i åratal! Men nu är dom mina och det känns mer än bra. Nu blire att dega ett tag i sängen för klockan är inte ens halv tio och det är lördagsmorgon.. Hejsvejs!

kommentarer

KOMMENTERA HÄR

namn:
V.I.P?

mail: (publiceras ej)

hemsida:

kommentar:

trackback